24 Ağustos 2008 Pazar

SOBELENMİŞİİİMMMM....

Blog yazmaya başladığımdan beri ilk defa sobelendim

veeee buda sevgili arkadaşım
htp://busecegunler.blogspot.com (buse) tarafından oldu....

1. Blog yazmaya ilk defa nasıl başladın?
Ben ilk defa kızım için blog yaptım 5 mart 2008 de başladım http://www.melisoztas.blogcu.com/

2. Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için çaba gösteriyor musun? Yoksa içinden geldiği gibi mi yazıyorsun?
Kızımın bloğuna yazarken özen gösteriyorum,diğer bloglarım için belli bir çizgi yok, blog çizgi tanımazzz derrmişim :)

3.Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?
Etmemmii yine kızım diyicem :)ama kızım hariç bazı şeylerden feragat ediyorum meselaaa yemek birdee sigaraa :)

4. Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Hayır,zevkli olduğu için sorun yok

5. Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin?
Tarih veremem ama uzun bir süre olacağı belliiii......
evveeettt şimdi sıra geldiiii sobelenecek arkadaşımaaaa
mmmmm kimmm desemmm
bulduumm
kolay gelsin arkadaşım

Hiç yorum yok: